Social Media

Agencja ImPressPR realizuje kompleksową obsługę obecności firm/kampanii na portalach społecznościowych tj. Facebook, Instagram, youTube, Google +, Pinterest, Tripadvisor.

W zakres usług wchodzą:
  • opracowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych pod indywidualne zapotrzebowanie firmy/marki
  • przygotowanie, uruchomienie i prowadzenie profilu
  • codzienna aktualizacja, pozyskiwanie i angażowanie fanów/obserwatorów/
  • dbanie o markę w sieci oraz kontakt z użytkownikami
  • stała realizacja działań mających na celu systematyczny wzrost liczby fanów/obserwatorów (konkursy, aplikacje, akcje promocyjne, reklama kontekstowa)
  • monitorowanie i przekazywanie informacji płynących od użytkowników

W chwili obecnej najbardziej rozpowszechnioną formą komunikacji firmy z odbiorcami w mediach społecznościowych jest Facebook. Możliwości Facebooka w pozyskiwaniu klientów oraz budowaniu wizerunku firmy są olbrzymie, z czego efektywnie korzystamy.

Co daje firmom obecność na Facebooku?

Wzajemne polecanie

  • strona fanów (fanpage) na Facebooku daje możliwość podzielenia się opinią na temat firmy, marki, usługi z szerokim gronem osób
  • komentarze, czy pozytywne reakcje w postaci znacznika „Lubię to!”, to informacja na temat marki dla osób wchodzących na stronę fanów
  • komentarze lub znaczniki „Lubię to!” są widziane przez znajomych osoby, która je umieściła, a to stanowi najsilniejszą formę polecenia pochodzącą od osoby, którą znamy
Dwustronna komunikacja
  • poprzez profil na Facebooku metodycznie poszerzamy grupę docelową, do której następnie stale docieramy z każdą informacją, którą chcemy zakomunikować
  • Facebook to miejsce gdzie wyczerpująco możemy opowiadać o tym kim jesteśmy, jak chcielibyśmy by nas postrzegano, co oferujemy, jakie są nasze atuty
  • o marce można opowiadać bezpośrednio, ale także pośrednio prezentując obrazy, filmy, linki i wydarzenia, z którymi chcielibyśmy aby kojarzono naszą markę
  • Facebook to także miejsce, na którym możemy się dowiedzieć o oczekiwaniach naszych klientów, a także otrzymać ich komentarz do proponowanej przez nas oferty
  • na stronie fanów bezpośrednio i w czasie rzeczywistym można reagować na negatywne opinie - nasza odpowiedź może być wyczerpująca i widoczna dla wszystkich
  • dzięki stronie fanów (fanpage) mamy kontrolę oraz wpływ na to, jak ludzie o nas mówią
Widoczność w sieci
  • promocja i reklama
  • obecność na Facebooku to reklama sama w sobie - na naszym fanpage’u możemy zaprezentować siebie i naszą usługę
  • system tworzenia kampanii reklamowych Facebooka pozwala adresować przekaz reklamowy do konkretnych grup, dzięki temu reklama jest relatywnie tańsza
  • ten kto lubi naszą markę na Facebooku jednocześnie poleca ją innym
  • reklama na Facebooku pozwala zwielokrotnić siłę poleceń
  • wyszukiwarka
  • Facebook jest drugim po Google obszarem w ramach internetu, w którym ludzie wyszukują informacji
  • będąc na Facebooku jest się widocznym dla potencjalnych klientów
  • potencjalni klienci pewnych informacji wyszukują tylko na Facebooku

Facebook jest w tej chwili najbardziej popularnym medium społecznościowym, choć nie jedynym. Media społecznościowe to także blogi, wideo blogi, foto blogi, mikro blogi, serwisy geolokalizacyjne, fora internetowe, itd. Wprawdzie wiemy, że obecność na Facebooku to najczęstsze oczekiwanie naszych Klientów, nie mniej jednak jesteśmy otwarci na inne zapotrzebowania. Wystarczy sprecyzować własną potrzebę, opowiedzieć nam o niej, a my przygotujemy odpowiednie rozwiązanie.
 
« powrót
Copyrights © ImPress PR


realizacja : intellect.pl

tel. 883 969 963