New Campsite | ImPress PR & Marketing

New Campsite

Stworzenie marki (grafika, branding book, materiały ATL i BTL) oraz globalna opieka nad social mediami projektu.

2019 - 2020 (DO PANDEMII)

New Campsite oferuje pobyty wakacyjne w nowoczesnych domach w stylu holenderskim, znajdujących się na zagospodarowanych obszarach kempingowych z bogatą infrastrukturą i w bezpośrednim sąsiedztwie plaż Włoskiej Riwiery.

Zakres działań

#tworzeniemarki 
#identyfikacjawizualna  
#grafika  
#copywriting  
#projektowaniegraficzne  
#socialmedia  
#profileobcojęzyczne  
#kampaniereklamowe  

Cele, które postanowiliśmy osiągnąć

Stworzenie atrakcyjnego wizerunku marki

Zaplanowanie i zrealizowanie efektywnej kampanii reklamowej w Polsce, Czechach, Niemczech, Austrii, Włoszech oraz krajach Beneluksu.

Po 3 latach osiągnięcie poziomu min. 80% zabookowanych terminów w wysokim sezonie

Atrakcyjna kreacja graficzna

Stworzenie manuala logo będącego podstawą do dalszych prac

Manual logotypu

Manual logotypu

Manual logotypu

Typografia

Stworzenie manuala logo będącego podstawą do dalszych prac Manual logotypu Manual logotypu Manual logotypu Typografia Realizacje graficzne

Realizacje graficzne

Realizacje graficzne

Pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Kampania ads w social mediach

Wystartowaliśmy w maju 2019 roku. Praktycznie całą komunikację wraz z kampanią reklamową oparliśmy o internet. Na zakończenie sezonu wysokiego 2019, profil na facebooku obserowowało już 7 tys. fanów z Polski, Czech, Niemiec, Austrii, Włoch, Szwajcarii oraz krajów Beneluksu.

Komunikacja oparta na onlinie

Komunikacja oparta na onlinie

Komunikacja oparta na onlinie

Komunikacja oparta na onlinie

Komunikacja oparta na onlinie

Komunikacja oparta na onlinie

Komunikacja oparta na onlinie

Komunikacja oparta na onlinie

Komunikacja oparta na onlinie

Komunikacja oparta na onlinie

Wyzwania, z którymi się zmierzyliśmy

Bardzo duża konkurencja, globalny charakter marki oraz początek działalności wymagał precyzyjnego określenia grup docelowych w poszczególnych krajach i odpalenia właściwej komunikacji

Duże oczekiwania Klienta wobec poziomu rezerwacji miejsc

Covid19. To wyzwanie nas przerosło

01

Identyfikacja marki

Stworzenie spójnej i atrakcyjnej marki ukierunkowanej na turystę korzystającego z turystyki mobilnej

02

Komunikacja online

Bardzo duży przyrost fanów w mediach społecznościowych w okresie 3 miesięcy od startu projektu

03

Precyzyjny dobór grup docelowych

Właściwe określenie osób, które będą korzystać z tego rodzaju wypoczynku pozwoliło na osiągnięcie satysfakcji Klienta z poziomu rezerwacji w pierwszym sezonie działalności oraz zbudować duży zasób przyszłych klientów w mediach społecznościowych