Dlaczego warto prowadzić firmowego bloga? | ImPress PR & Marketing

Impress blog

Dlaczego warto prowadzić firmowego bloga?

blog dlaczego warto pisać content

Czy wiesz, że prowadzenie firmowego bloga, generującego wysokojakościowe treści, korzystnie wpływa na pozycjonowanie strony firmowej oraz pozyskiwanie konwersji? Daje o wiele innych molziwości promocji niż standardowe, najczęściej używane formy reklamy tj. banery, kampanie CPC, czy wykupowanie powierzchni reklamowych w sieci. Systematyczne dodawanie treści stanowi wyzwanie, ale ostatecznie warto zaangażować swój czas w publikowanie wartościowych i ciekawych wpisów.

 

Po pierwsze, przynosi korzyści z punktu widzenia pozycjonowania oraz generowania konwersji:

  • generowanie ruchu z fraz długiego ogona
  • pozyskiwanie naturalnych linków
  • Google lubi strony ze świeżą i aktualizowaną treścią
  • wykorzystywanie potencjału content marketingu
  • wewnętrzne linkowanie

 

Po drugie, wpływa na budowanie wizerunku:

  • kształtowanie relacji z klientami
  • budowanie wiarygodności marki a przez to zaufania klienta
  • pomaganie w podjęciu decyzji zakupowych
  • kreowanie wizerunku marki jako eksperta w branży
  • prezentowanie historii marki i firmy (storytelling)