Baltona Duty Free | ImPress PR & Marketing

Baltona Duty Free

Obsługa social media, projektowanie graficzne, copywriting oraz tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w internecie.

od 2019 do 2021

Baltona Duty Free działa nieprzerwanie od 1946 r. Marka posiada największą sieć sklepów wolnocłowych w Polsce. Obecna jest na 14 lotniskach w Polsce i Europie. Wśród swoich marek, oprócz sklepów, posiada również kawiarnie i restauracje, zaopatruje także promy i samoloty.

Zakres działań

#socialmedia 
#facebook  
#instagram 
#design 
#grafika 
#kampaniereklamowe 
#facebookads 

Cele, które postanowiliśmy osiągnąć

Uspójnienie graficzne profili Facebook i Instagram oraz kreatywna egzekucja idei strategicznej.

Stworzenie wizerunku marki jako lidera, znającego potrzeby podróżnych i odpowiadający na nie

Aktywacja i zaangażowanie użytkowników

baltona grafika post wpis instagram facebook social media
baltona grafika post wpis instagram facebook social media
baltona reklama baner internet social media kampania halloween grafika
baltona grafika post wpis instagram facebook social media
baltona grafika post wpis instagram facebook social media toblerone
baltona reklama baner internet social media kampania święta
Baltona facebook post grafika wpis instagram

Facebook i Instagram. Tworząc pożądany content łączymy atrakcyjną grafikę z przemyślanym copy.

Soczyście, ale z klasą.

Bawimy się obrazem. Pisanie sprawia nam przyjemność.

Lubimy sztukę i inteligentne kreacje.

Jesteśmy na bieżąco.

Wpływamy na emocje.

Bo większość z nas lubi okazje...

...i ciekawostki.

Tworzymy kampanie i akcje.

Zachęcamy do zabawy.

Polecamy.

Wyzwania, z którymi się zmierzyliśmy

Zaproponowanie i wdrożenie modelu współpracy pomiędzy Klientem, agencją odpowiedzialną za aktywacyjne działania instore’owe a agencją impress – jak działać, co zmienić, jakie założenia, gdzie i jak wizerunek, gdzie i jak produkt/sprzedaż, harmonogram postów per kampania/akcja/kanał.

Plan komunikacji w mediach społecznościowych Baltona Duty Free w ramach przygotowanej szerszej rocznej strategii działań. W zakresie rocznej strategii przygotowanie planów komunikacji z podziałem na 3miesięczne kampanie oraz 5 dniowe akcje.

Zaproponowanie alternatywnego planu komunikacji oraz wejście w tryb pracy w kryzysie na czas pandemii Covid-19.

Doprowadzenie do kreatywnej egzekucji idei strategicznej. Przygotowanie spójnej identyfikacji wizualnej na kanały social media w granicach przygotowanej strategii działań.

baltona grafika post wpis instagram facebook social media
baltona grafika post wpis instagram facebook social media be fitc
baltona reklama baner internet social media kampania black friday grafika
baltona grafika post wpis instagram facebook social media
baltona grafika post wpis instagram facebook social media dzień chłopaka 3

01

Organizacja pracy

Stworzenie przejrzystego, intuicyjnego oraz efektywnego modelu współpracy pomiędzy impress pr, agencją reklamową odpowiedzialną za aktywacje instore oraz Klientem.

02

Spójność wizerunkowa

Uspójnienie wizerunku marki w mediach społecznościowych i stosunkowo szybkie osiągnięcie kreatywnej egzekucji idei strategicznej.

03

Słupki w górę

Osiągnięcie 30% wzrostu zasięgu organicznego, 23% wzrost zaangażowania już w pierwszym miesiącu współpracy w porównaniu do poprzedniego, uzyskanego przez poprzednią agencję. W drugim miesiącu współpracy wzrosty przekraczały już 50% w porównaniu do pierwszego miesiąca współpracy. Ostatecznie w przeciągu 3 miesięcy podwoiliśmy zasięgi oraz zaangażowanie na profilach Baltona Duty Free.

04

Utrzymanie wskaźników

Utrzymanie zasięgów oraz zaangażowania w czasie pandemii i kryzysu, który uderzył zwłaszcza w branżę Duty Free.