Firma JONIEC | ImPress PR & Marketing

Firma JONIEC

Tworzymy content, reklamujemy, uczestniczymy w budowaniu marki, wspieramy, doradzamy. Już od 7 lat

Ogrodzenie Roma Joniec Marketing zwężone

Od 2016 do teraz

Firma JONIEC to wiodący polski producent ogrodzeń betonowych, elewacji oraz elementów małej architektury ogrodowej. W branży nieprzerwanie od 1989 roku, systematycznie poszerzający asortyment innowacyjnych i nowoczesnych wyrobów. Marka obecna w Polsce, Niemczech, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, Białorusi i w państwach nadbałtyckich. W ramach JONIEC TEAM marka wspiera grupę ambitnych i utalentowanych sportowców realizujących swoje pasje w superenduro, wyprawach 4x4, rajdach samochodowych oraz karate.

Zakres działań

#strategiakomunikacji  
#socialmedia 
#facebook 
#instagram 
#youtube 
#reklamawinternecie 
#strategiakomunikacji 
#identyfikacjafirmy 
#wizerunek 
#grafika 
#doradztwo 
#consulting 
#csr 

Cele, które postanowiliśmy osiągnąć

Budowa wizerunku marki w oparciu o długofalową strategię komunikacji.

Rozwój marki w obszarze online, podkreślając jej eksperckość, doświadczenie i innowacyjność.

CSR jako nieodłączny element wpisujący się w strategię komunikacji i postrzeganie marki.

Joniec sesja wizerunkowa branża budowlana 4 kwadrat
Joniec sesja wizerunkowa branża budowlana 1 kwadrat
Ogrodzenie Joniec Roma Onyx Marketing firma budowlana

Wizerunek marki to dla Twojej firmy „być, albo nie być”. Wyróżnij się. Z klasą. I przyciągnij wzrok innych.

03/2021: system identyfikacji wizualnej (CI) zawierający rozbudowaną księgę znaku wraz z wizualizacjami przykładowych projektów

Logo

Wersje logo

03/2021: system identyfikacji wizualnej (CI) zawierający rozbudowaną księgę znaku wraz z wizualizacjami przykładowych projektów Logo Wersje logo Sygnet na tle

03/2021: system identyfikacji wizualnej (CI) zawierający rozbudowaną księgę znaku wraz z wizualizacjami przykładowych projektów Logo Wersje logo Sygnet na tle Logo na tle

Wersja monochromatyczna znaku

Wersja monochromatyczna znaku

Minimalne wielkości części znaku

Podstawowa kolorystyka znaku

Niedopuszczalne wariacje znaku

Typografia

Motyw graficzny

Podstawowa kolorystyka na zwizualizowanych przykładach

Wizualizacje billboardów

Wizualizacje billboardów i bannerów z informacją o dystrybutorze

Wizualizacje billboardów i bannerów z informacją o dystrybutorze z czarną aplą

Wizualizacja roll up'ów

Roll up w wersji minimalistycznej

Przykład identyfikacji na flagach

Przykład identyfikacji na flagach

Wpinki z logo w wersji pionowej

Spinki w monochromie

Czapeczka z daszkiem

Wersja mono czapeczki

Gadżet na zimowe mrozy

Długopisy

Długopisy w wersji alternetywnej

Smycze

Szyld

Tablica informacyjna

Rozbudowane tablice informacyjne

Kalendarz ścienny

Kalendarz na biurko

Nośniki pamięci

Stopka emali

Korespondencja

Korespondencja

Bannerek w pionie

Reklama online

Prezentacja

Torba płócienna

Torba papierowa

Kask budowlany

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Wizytówki v.1

Wizytówki v.2

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Kubek

Kubek w wersji mono

Papier firmowy v.1

Papier firmowy v.2

Identyfikator

Identyfikator eventowy

Niezbędny gadżet na magazynie

Flota firmowa hatchback

Flota firmowa van

Flota firmowa kombi

Flota firmowa ciągnik

Flota firmowa naczepa z plandeką

Flota firmowa naczepa otwarta

Dziękujemy.

Wyzwania, z którymi się zmierzyliśmy

Zaproponowanie i wdrożenie modelu współpracy pomiędzy działem marketingu Klienta, a agencją impress – jak działać, co zmienić, jakie założenia, gdzie i jak wizerunek, gdzie i jak produkt/sprzedaż, gdzie dystrybutorzy, jaki harmonogram postów per profil/kanał?

Plany komunikacji w mediach społecznościowych firmy JONIEC i JONIEC TEAM w ramach przygotowywanych szerszych, corocznych strategii działań. W zakresie rocznej strategii przygotowanie planów komunikacji SM dla obszarów B2B, B2C i umiejscowienie w tym działań CSR-owych.

Konieczność tworzenia profili SM firmy JONIEC i JONIC TEAM praktycznie od zera, a następnie rozwinięcie ich co najmniej do poziomu wiodących marek w branży.

Konieczność opracowania kompleksowej strategii komunikacji, znacznie odbiegającej od komunikacji marki realizowanej do tej pory, połączonej z dalszym scalaniem wizerunku marki.

Joniec sesja wizerunkowa branża budowlana 4 kwadrat
Joniec sesja wizerunkowa branża budowlana 4 kwadrat
Ogrodzenie Joniec Roma Marketing firma budowlana

Wsparcie działań CSR i social media

Biznes odpowiedzialny społecznie to dobry i rozwojowy biznes. Liczy się przede wszystkim chęć pomocy i żywe zainteresowanie środowiskiem lokalnym – to właśnie od pomocy w obrębach najbliższego otoczenia powinniśmy zacząć nasze starania w budowaniu strategii CSR.

joniec sesja reklamowa

Sesje wizerunkowe

01

Budowa wizerunku

Uatrakcyjnienie wizerunku i wzmocnienie świadomości marki w obszarze online. Zwrócenie uwagi na profesjonalizm, pozycję lidera oraz wiedzę branżową firmy JONIEC.

02

Inwestycja w internety

Stworzenie efektywnych mediów firmy JONIEC i JONIC TEAM, realizujących założone cele strategiczne i komunikacyjne. Po 3 latach pracy sam profil na Facebooku marki generuje miesięczne zasięgi na poziomie 200 tys. przy średnim zasięgu organicznym każdego postu na poziomie ok. 5-6 tys.

03

Wsparcie sprzedaży

Wsparcie sprzedaży poprzez systematyczne wpływanie na podejmowane decyzje zakupowych przez klientów ostatecznych.

04

Rozwój client service

Przeniesienie części komunikacji b2c do kanałów social media, co zaowocowało skróceniem oczekiwania zainteresowanych na odpowiedź.

05

Strategia komunikacji

Opracowanie kompleksowej strategii komunikacji, znacznie odbiegającej od komunikacji marki realizowanej do tej pory i wpisującej się w tendencje konsumentów, które dodatkowo potwierdziła pandemia.

06

Księga Identyfikacji Wizualnej

Doprowadzenie do kreatywnej egzekucji idei strategii komunikacji: przygotowanie spójnej księgi identyfikacji wizualnej marki wraz z korektą znaku.