Firma JONIEC | ImPress PR & Marketing

Firma JONIEC

Tworzymy content, reklamujemy, uczestnczymy w budowaniu marki, wspieramy, doradzamy. Już od 5 lat.

Od 2016 do teraz

Firma JONIEC to wiodący polski producent ogrodzeń betonowych, elewacji oraz elementów małej architektury ogrodowej. W branży nieprzerwanie od 1989 roku, systematycznie poszerzający asortyment innowacyjnych i nowoczesnych wyrobów. Marka obecna w Polsce, Niemczech, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, Białorusi i w państwach nadbałtyckich. W ramach JONIEC TEAM marka wspiera grupę ambitnych i utalentowanych sportowców realizujących swoje pasje w superenduro, wyprawach 4x4, rajdach samochodowych oraz karate.

Zakres działań

#strategiakomunikacji  
#socialmedia 
#facebook 
#instagram 
#youtube 
#reklamawinternecie 
#identyfikacjafirmy 
#wizerunek 
#grafika 
#doradztwo 
#consulting 
#csr 

Cele, które postanowiliśmy osiągnąć

Budowa wizerunku marki w oparciu o długofalową strategię komunikacji.

Rozwój marki w obszarze online, podkreślając jej eksperckość, doświadczenie i innowacyjność.

CSR jako nieodłączny element wpisujący się w strategię komunikacji i postrzeganie marki.

Budowa wizerunku marki

Joniec sesja wizerunkowa branża budowlana 4 kwadrat
Joniec sesja wizerunkowa branża budowlana 1 kwadrat
JONIEC projekt billboard CI
JONIEC projekt flagi reklamowej CI
JONIEC projekt gadżet CI
JONIEC projekt prezentacji CI
Ogrodzenie Joniec Roma Onyx Marketing firma budowlana

Wizerunek marki to dla Twojej firmy „być, albo nie być”. Wyróżnij się. Z klasą. I przyciągnij wzrok innych.

Joniec system identyfikacji wizualnej CI impress pr

03/2021: system identyfikacji wizualnej (CI) zawierający rozbudowaną księgę znaku wraz z wizualizacjami przykładowych projektów

Logo

Wersje logo

Sygnet na tle

Logo na tle

Wersja monochromatyczna znaku

Wersja monochromatyczna znaku

Minimalne wielkości części znaku

Podstawowa kolorystyka znaku

Niedopuszczalne wariacje znaku

Typografia

Motyw graficzny

Podstawowa kolorystyka na zwizualizowanych przykładach

Wizualizacje billboardów

Wizualizacje billboardów i bannerów z informacją o dystrybutorze

Wizualizacje billboardów i bannerów z informacją o dystrybutorze z czarną aplą

Wizualizacja roll up'ów

Roll up w wersji minimalistycznej

Przykład identyfikacji na flagach

Przykład identyfikacji na flagach

Wpinki z logo w wersji pionowej

Spinki w monochromie

Czapeczka z daszkiem

Wersja mono czapeczki

Gadżet na zimowe mrozy

Długopisy

Długopisy w wersji alternetywnej

Smycze

Szyld

Tablica informacyjna

Rozbudowane tablice informacyjne

Kalendarz ścienny

Kalendarz na biurko

Nośniki pamięci

Stopka emali

Korespondencja

Korespondencja

Bannerek w pionie

Reklama online

Prezentacja

Torba płócienna

Torba papierowa

Kask budowlany

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Wizytówki v.1

Wizytówki v.2

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Odzież pracownicza

Kubek

Kubek w wersji mono

Papier firmowy v.1

Papier firmowy v.2

Identyfikator

Identyfikator eventowy

Niezbędny gadżet na magazynie

Flota firmowa hatchback

Flota firmowa van

Flota firmowa kombi

Flota firmowa ciągnik

Flota firmowa naczepa z plandeką

Flota firmowa naczepa otwarta

Dziękujemy.

Wyzwania, z którymi się zmierzyliśmy

Zaproponowanie i wdrożenie modelu współpracy pomiędzy działem marketingu Klienta, a agencją impress – jak działać, co zmienić, jakie założenia, gdzie i jak wizerunek, gdzie i jak produkt/sprzedaż, gdzie dystrybutorzy, jaki harmonogram postów per profil/kanał?

Plany komunikacji w mediach społecznościowych firmy JONIEC i JONIEC TEAM w ramach przygotowywanych szerszych, corocznych strategii działań. W zakresie rocznej strategii przygotowanie planów komunikacji SM dla obszarów B2B, B2C i umiejscowienie w tym działań CSR-owych.

Konieczność tworzenia profili SM firmy JONIEC i JONIC TEAM praktycznie od zera, a następnie rozwinięcie ich co najmniej do poziomu wiodących marek w branży.

Konieczność opracowania kompleksowej strategii komunikacji, znacznie odbiegającej od komunikacji marki realizowanej do tej pory, połączonej z dalszym scalaniem wizerunku marki.

Joniec sesja wizerunkowa branża budowlana 4 kwadrat
Joniec sesja wizerunkowa branża budowlana 4 kwadrat
Ogrodzenie Joniec Roma Marketing firma budowlana
JONIEC projekt kalendarz ścienny CI
JONIEC projekt wizytówki CI
JONIEC projekt naczepa CI
JONIEC projekt samochodu CI

Wsparcie działań CSR

joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes 1 7
joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes

Biznes odpowiedzialny społecznie to dobry i rozwojowy biznes. Liczy się przede wszystkim chęć pomocy i żywe zainteresowanie środowiskiem lokalnym – to właśnie od pomocy w obrębach najbliższego otoczenia powinniśmy zacząć nasze starania w budowaniu strategii CSR.

joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes
joniec team csr odpowiedzialny biznes

Siła mediów społecznościowych

joniec fb media społecznościowe grafika

Komunikacja przeniosła się do strefy online – im wcześniej zdasz sobie z tego sprawę, tym lepiej dla Twojej marki.

Joniec_instagram_1

Social Media dla firmy JONIEC

Stworzenie firmowego medium generującym zasięgi na poziomie 200 tys./miesiąc.

Pozwalającego dzielić się fachową wiedzą...

i mieć powody do dumy.

Prezentujemy produkty marki.

Podejmujemy wyzwania.

Wywołujemy emocje.

Inspirujemy.

Angażujemy fanów.

Budujemy zasięgi.

Prowokujemy

i nie boimy się wyzwań.

joniec fb media społecznościowe grafika

01

Budowa wizerunku

Uatrakcyjnienie wizerunku i wzmocnienie świadomości marki w obszarze online. Zwrócenie uwagi na profesjonalizm, pozycję lidera oraz wiedzę branżową firmy JONIEC.

02

Inwestycja w internety

Stworzenie efektywnych mediów firmy JONIEC i JONIC TEAM, realizujących założone cele strategiczne i komunikacyjne. Po 3 latach pracy sam profil na Facebooku marki generuje miesięczne zasięgi na poziomie 200 tys. przy średnim zasięgu organicznym każdego postu na poziomie ok. 5-6 tys.

03

Wsparcie sprzedaży

Wsparcie sprzedaży poprzez systematyczne wpływanie na podejmowane decyzje zakupowych przez klientów ostatecznych.

04

Rozwój client service

Przeniesienie części komunikacji b2c do kanałów social media, co zaowocowało skróceniem oczekiwania zainteresowanych na odpowiedź.

05

Strategia komunikacji

Opracowanie kompleksowej strategii komunikacji, znacznie odbiegającej od komunikacji marki realizowanej do tej pory i wpisującej się w tendencje konsumentów, które dodatkowo potwierdziła pandemia.

06

Księga Identyfikacji Wizualnej

Doprowadzenie do kreatywnej egzekucji idei strategii komunikacji: przygotowanie spójnej księgi identyfikacji wizualnej marki wraz z korektą znaku.