Nicosta | ImPress PR & Marketing

Nicosta

Z tą marką "bujanie w obłokach" nabiera nowego znaczenia. Dużo dobrego designu.

Od 2019 do 2020

Nicosta Sp. z o.o. zajmuje się produkcją i dystrybucją specjalistycznych, nisko tonażowych produktów chemicznych do zastosowań m.in. w branży spożywczej. Specjalizuje się w przetwarzaniu nikotyny i półproduktów do e-palenia oraz kompleksowej produkcji gotowych e-liquidów i premixów.

Zakres działań

#socialmedia 
#facebook 
#instagram 
#grafika 
#design 

Cele, które postanowiliśmy osiągnąć

Budowa pozytywnego i ugruntowanego wizerunku submarek liquidów firmy Nicosta w oparciu o trójkąt skojarzeń: chillout i zabawa, street art i underground, atrakcyjne etykiety i wysoka jakość produktu.

Prezentowanie firmy jako godnego zaufania producenta liquidów, który wychodzi naprzeciw oczekiwań swoich klientów.

Rozwinięcie działań komunikacyjnych w przestrzeni online; skupienie się na atrakcyjnym designie.

Design dla 4 linii produktów

Nicosta_social media_facebook_instagram_grafika_copywriting_content marketing_35
Nicosta_social media_facebook_instagram_grafika_copywriting_content marketing_35
Nicosta_social media_facebook_instagram_grafika_copywriting_content marketing_35
Nicosta_social media_facebook_instagram_grafika_copywriting_content marketing_35

Efektem współpracy z marką Nicosta było stworzenie kreatywnej, wpisującej się w założone cele komunikacyjne kreacji dla poszczególnych submarek.

Nicosta_fb_8

Facebook. Linia produktów V-APE.

Facebook. Linia produktów Vape&Chill.

Facebook. Linia produktów Secret Wars.

Facebook. Linia produktów Funky Street.

Facebook. Linia produktów Oki Doki.

Facebook. Linia produktów Secret Wars.

Facebook. Linia produktów V-APE.

Facebook. Linia produktów Oki Doki.

Facebook. Linia produktów Funky Street.

Facebook. Linia produktów Oki Doki.

Wyzwania, z którymi się zmierzyliśmy

Z uwagi na zakaz reklamowania artykułów nikotynowych, brak możliwości prowadzenia kampanii online, w tym facebook ads, co znacząco hamuje rozwój profilu oraz budowanie zasięgów.

Konieczność stworzenia spójnej kreacji dla 4 submarek a następnie prowadzenie komunikacji w ramach jednego profilu

Niepewna przyszłość produktów do e-papierosów z uwagi na wciąż nowe antynikotynowe regulacje polskiego ustawodawcy

Nicosta_social media_facebook_instagram_grafika_copywriting_content marketing_35
Nicosta_social media_facebook_instagram_grafika_copywriting_content marketing_35
Nicosta_social media_facebook_instagram_grafika_copywriting_content marketing_35
Nicosta_social media_facebook_instagram_grafika_copywriting_content marketing_35

01

Kreatywny design

Stworzenie kreatywnej, wpisującej się w założone cele komunikacyjne kreacji dla poszczególnych submarek.

02

Komunikacja

Utrzymywanie stałego kontaktu z fanami, a jednocześnie klientami liquidów, oferowanych przez firmę Nicosta.

03

Rosnące zasięgi

Rosnący zasięg organiczny na profilu Facebook, realizowany bez wsparcia reklamowego.