Autostop | ImPress PR & Marketing

Autostop

Przedszkole terapeutyczne

2018

Autostop to pierwsze w Nowym Sączu bezpłatne niepubliczne przedszkole terapeutyczne dla dzieci z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju. Założone z myślą o dzieciach z trudnościami rozwojowymi – w tym szczególnie z autyzmem, Zespołem Aspergera oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi.

Zakres działań

#identyfikacjafirmy 
#design 
#grafika 
#marketing 
#googleads 
#kampaniereklamowe 
#facebookads 
#socialmedia 

Cele, które postanowiliśmy osiągnąć

Budowa atrakcyjnej, prostej i funkcjonalnej dla dzieci oraz ich rodziców identyfikacji wizualnej marki

Budowa wizerunku marki opartej na wartościach istotnych dla podopiecznych placówki i ich rodziców

Przygotowanie i wdrożenie efektywnej kampanii reklamowe mającej na celu rekrutację podopiecznych do nowopowstałej, kolejnej placówki

Rebranding marki

AutoStop_przedszkole_projekt_logo_identyfikacja marki_6
AutoStop_przedszkole_logo_identyfikacja marki_10_3

Inteligentna kreacja, która procentuje

przedszkole integracyjne autostop billboard banner projekt grafika 2

Zawsze proponujemy kilka wariantów tej samej realizacji.

Dbamy o każdy szczegół.

Spójność z identyfikacją marki to podstawa.

Satysfakcja klienta dodaje nam sił do dalszej pracy.

Wyzwania, z którymi się zmierzyliśmy

Target, w którym znaleźli się rodzice dzieci z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju, ale przede wszystkim same dzieci, dla których identyfikacja przedszkola powinna być bliska i atrakcyjna.

Konkurencyjność przedszkoli integracyjnych w lokalnej społeczności.

Sesja fotograficzna z udziałem podopiecznych przedszkola.

Auto Stop_przedszkole_logo_identyfikacja marki_10_1
AutoStop_przedszkole_logo_identyfikacja marki_stempel

01

Przemyślana identyfikacja marki

Połączenie tematów autyzmu, integracji, zabawy, przeznaczenia placówki w spójnej identyfikacji marki.

02

Nowoczesny design

Stworzenie atrakcyjne zarówno dla młodszych jak i starszych logo oraz identyfikacji wizualnej opartej na motywie klocków, a w konsekwencji budowy obrazów z indywidualnych, kolorowych elementów składających się na całość.

03

Sesja foto

Przeprowadzenie profesjonalnej sesji fotograficznej w placówce, z najmłodszymi bohaterami w rolach głównych.

04

Odpowiednie narzędzia

Dobór najbardziej efektywnych i optymalnych kosztowo form reklamy dla zaplanowanej kampanii rekrutacyjnej.

05

Sukces rekrutacyjny

Stosunkowo szybkie osiągnięcie kompletu podopiecznych dzięki dobrze dobranej kampanii rekrutacyjnej dla nowopowstałej placówki.

06

Plan komunikacji

Przedstawienie Klientowi planu działań komunikacyjnych, zarekomendowanie odpowiednich narzędzi oraz wyposażenie go w niezbędne materiały.