Mecyje Sądeckie | ImPress PR & Marketing

Mecyje Sądeckie

Stworzenie marki od zera, a następnie jej obsługa marketingowa począwszy od 2012 roku.

od 2012 do teraz

Mecyje Sądeckie to kultowa już na Sądecczyźnie marka sieci cukierni, której sława dotarła do innych miast zanim znalazły się tam jej słodkości. Swoje inspiracje czerpie zarówno z tradycji regionu jak i dziedzictwa kulinarnego innych krajów.

Zakres działań

#strategiamarketingowa 
#wsparciesprzedaży 
#contentmarketing 
#socialmedia 
#facebook 
#instagram 
#kampanieonline 
#publicrelations 
#budowawizerunku 
#copywriting 
#grafika 
#logo 

Cele, które postanowiliśmy osiągnąć

Stworzenie i rozpowszechnienie opowieści o Mecyjach Sądeckich: szczegółowo zaplanowanej, zasianej, właściwie pielęgnowanej i po latach przynoszącej owoce

Stworzenie rozpoznawalnej marki i dążenie do zajęcia przez nią pozycji lidera branży cukierniczej na Sądecczyźnie, a następnie w Małopolsce

Budowa przywiązania do marki i jej produktów

Bo chodzi o to, aby ślinka ciekła.

Mecyje Sadeckie_sacher_sesja_fotografia reklamowa
Mecyje Sadeckie_sesja_fotografia reklamowa
Mecyje Sądeckie_tarta cytrynowa_fotografia reklamowa

Profesjonalna sesja fotograficzna to must have każdej marki branży HoReCa

Po zrealizowaniu częściowych celów i osiągnięciu przez markę pozycji lidera nie tylko w Nowym Sączu, ale całej Sądecczyźnie, utrzymanie tej pozycji oraz rekomendowanie kolejnych działań mających na celu dalszy rozwój.

Mecyje Sądeckie social media facebook prowadzenie konta post

Facebook i Instagram to fundament w efektywnej komunikacji marki.

Bo internet się opłaca.

Rekomendujemy zoptymalizowane kosztowo narzędzia i kanały realizacji zamierzonych celów.

Generowanie przez każdy post >1tys. organicznego zasięgu przy minimalnym wsparciu reklamowym. To efekt sumiennej i metodycznej pracy.

Stały kontakt z klientami.

Profesjonalne zdjęcia.

Realna fotografia.

Natychmiastowe wsparcie sprzedaży konkretnego produktu.

Szybkie dystrybuowanie ważnych informacji.

Informowanie o nowościach.

Wyzwania, z którymi się zmierzyliśmy

Budowa marki małej, lokalnej cukierni praktycznie od zera.

Potrzeba zbudowania wizerunku marki i przyciągnięcia stałych, lojalnych klientów produktów wyśmienitych ale drogich.

Wybór możliwie jak najbardziej optymalnych kosztowo narzędzi i kanałów realizacji zamierzonych celów.

Po osiągnięciu przez markę pozycji lidera nie tylko w Nowym Sączu, ale całej Sądecczyźnie, utrzymanie tej pozycji oraz rekomendowanie kolejnych działań.

pr public relations artykuł dobre rady mecyje sądeckie gosia i bartek bochenek

Publikacja jako temat miesiąca w piśmie kobiecym "Dobre Rady", rozchodzącym się w nakładzie 1,5 mln egzemplarzy

ulotka mecyje sądeckie wiz 3
kubek mecyje sądeckie kawa hasło

01

Rozpoznawalność

Stworzenie nieszablonowej, wyróżniającej się, jednocześnie atrakcyjnej i subtelnej identyfikacji wizualnej, będącej podstawą budowy marki, ułatwiło realizację budowania pozytywnego wizerunku i zakorzeniania marki w świadomości odbiorców.

02

Storytelling

Oparcie strategii działań na dwóch obszarach: public relations oraz social media. Liczne piarowe publikacje prasowe, internetowe oraz emisje radiowe z lat 2012 – 2015 przyniosły olbrzymi wzrost zainteresowania marką.

03

Kontynuacja opowieści

Jednocześnie dopalenie budowania marki a także własnego medium z lojalnymi klientami działaniami na Facebooku wraz z kampanią Facebook Ads. Optymalizując koszty i efektywność działań zrezygnowaliśmy ze wszystkich standardowych i często powielanych na prowincji standardowych form reklamowych tj. billboardy, ulotki, reklamy w prasie, radiu i portalach internetowych.

04

Lider na rynku

Mała, lokalna cukiernia stała się wzorem do naśladowania dla konkurencji, która z czasem zaczęła częściowo podpatrywać działania, za którymi stoi sukces Mecyi Sądeckich. W tym czasie Mecyje Sądeckie mają już 3 cukiernie, zasoby do jeszcze szerszej ekspansji oraz niekwestionowaną pozycję lidera cukierni nie tylko w Nowym Sączu, ale całej Sądecczyźnie

05

Social media

Zbudowanie kanałów social media – Facebook i Instagram - generujących w 2020 r. zasięgi organiczne na poziomie kilkudziesięciu tysięcy każdego miesiąca.

06

E-commerce

Możliwość natychmiastowej reakcji i dotarcia do szerokiej grupy odbiorców informując ich o najnowszych, innowacyjnych możliwościach np. zakupach na odległość przez sklep internetowy. Zarekomendowane i wprowadzone przez Agencję narzędzia pozwoliły też na obniżenie siły z jaką uderzył w branżę gastronomiczną kryzys związany z pandemią koronawirusa.