Owoc Łącki | ImPress PR & Marketing

Owoc Łącki

Strategia komunikacji, copywriting, grafika, social media, kampanie internetowe Facebook Ads i Google Ads - tak to się zaczęło.

owoc łącki jabłka soki cut

Od 2017 do 2019

Sądecka Grupa Producentów Owoców i Warzyw „Owoc Łącki” to ponad 90 gospodarstw sadowniczych o łącznym areale 500 hektarów. Roczna produkcja to około 12 000 ton owoców, głównie jabłek w pełnej gamie odmianowej oraz gruszek. Grupa Owoc Łącki to także najwyższej jakości soki świeżo tłoczone (NFC) oraz koncentraty. Zaopatruje największe sieci handlowe w Polsce m. in.: Tesco i Biedronka.

Zakres działań

#copywriting 
#hasło 
#budowawizerunku 
#branding 
#projektowaniegraficzne 
#koordynacjaprodukcji 
#marketing 
#socialmedia 
#facebook 
#instagram 
#kampaniereklamowe 

Cele, które postanowiliśmy osiągnąć

Zbudowanie wizerunku marki soków, owoców i przetworów owocowych opartym na produkcie lokalnym podkreślającym jej powiązanie z miejscem, z którego się wywodzi

Pozyskanie zainteresowania nabywców owoców oraz naturalnych soków owocowych

Dołączenie swoim wizerunkiem do grupy produktów naturalnych, zdrowych, skierowanych do świadomych odbiorców

Branding i 2 linie kreatywne

social media facebook instagram owoc łącki grafika sok owocowy owoce 2
social media facebook instagram owoc łącki grafika sok owocowy owoce 19
social media facebook instagram owoc łącki grafika sok owocowy owoce 23
social media facebook instagram owoc łącki grafika sok owocowy owoce 7

Zaprojektowanie i koordynacja od A do Z produkcji materiałów

owoc łącki oznakowanie samochodu projekt
Owoc Łącki_broszura_ulotka_folder
Owoc lacki roll up projekt kwadrat

Zaprojektowanie dwóch uzupełniających się i będących spójnych ze sobą linii kreatywnych. Jednej, bardziej stonowanej dla B2B i drugiej, bardziej konsumenckiej pod masowego odbiorcę, czyli B2C.

owoc łącki grafika ulotka dl projekt 1 kwadrat
owoc łącki grafika ulotka dl projekt kwadrat

Projekt rendera i realizacja produkcji ekspozytorów

owoc łącki ekspozytor nablatowy pos

Social Media

social media facebook instagram owoc łącki grafika sok owocowy owoce 26

Komunikacja B2C prowadzona głównie w internecie

Za pośrednictwem Facebooka

i Instagrama

Dzięki temu marka utrzymywała stały kontakt z klientami

Dzieliła się swoją filozofią

Promocjami

Bawiła

i sugerowała podjęcie odpowiednich decyzji zakupowych.

naturalnie.

Na zdrowie!

Z samych, pełnych owoców. Bez żadnego słodzenia.

Towarzyszyła w mroźne poranki

w kuchni

i w sklepie.

Żartowała

i uświadamiała o tym co dobre.

Dawała wybór.

Angażowała.

Kusiła.

Informowała o nowościach.

Promowała sport.

naturalnie.

Uczyła.

A dzień zaczynała i kończyła z uśmiechem.

I zawsze dbała o zdrowie.

Wyzwania, z którymi się zmierzyliśmy

Identyfikacja graficzna, w tym produktowa, ukierunkowana na klienta masowego, daleka od skojarzeń z grupą produktów naturalnych, zdrowych, skierowanych do świadomych odbiorców

Oparcie marki na takich samych narzędziach, grafice oraz komunikacji zarówno w odniesieniu do klienta indywidualnego (b2c) jak również klienta biznesowego (b2b)

Brak zgody Spółki na zmiany identyfikacji marki od podstaw lub wprowadzenia submarki. Konieczność bazowania na już istniejącym logo i etykietach produktowych bazujących na marce „Owoc Łącki”

social media facebook instagram owoc łącki grafika sok owocowy owoce 16

01

Strategia

Przygotowanie dwuletniej strategii komunikacji, porządkującej dotychczasowe działania i jasno precyzującej dalszy rozwój i kierunek działań firmy

02

Dwie linie kreatywne

Dywersyfikacja kontentu, w tym kreacji graficznych oraz wysokojakościowych treści, na te dla klientów detalicznych oraz partnerów biznesowych

03

Profesjonalizm

Przygotowanie kierunku graficznego minimalizującego rozdźwięk pomiędzy dotychczasową identyfikacją marki a egzekucją wyznaczonych celów

04

Komunikacja online

Rozwój działań w obszarze online (Facebook, Instagram, Facebook Ads) i dotarcie do nowych, świadomych zdrowego i naturalnego odżywiania, klientów

05

Wsparcie sprzedaży

Zaprojektowanie i produkcja nowych ekspozytorów i standów POS; wsparcie sprzedaży

06

Stworzenie kawał dobrego kontentu

Zaprojektowanie, koordynacja produkcji i wdrożenie do obiegu licznych materiałów m. in.: broszury dla b2b, ulotki dla b2c, foldery dla PH, standy, stoisko ekspozycyjne, rollupy.