Wojewodzic | ImPress PR & Marketing

Wojewodzic

Kompleksowa opieka nad marką - budowanie wizerunku marki i wsparcie sprzedaży.

Wojewodzic sesja reklamowa wizerunkowa marketing 17

od 2014 do 2018

WOJEWODZIC to polska marka specjalizująca się w projektowaniu i produkcji ekskluzywnych torebek, teczek oraz galanterii skórzanej.

Zakres działań

#publicrelations 
#mediarelations 
#strategiamarketingowa 
#strategiakomunikacji 
#corporateidentity 
#design 
#grafika 
#socialmedia 
#kampaniereklamowe 
#googleads 
#koordynacjasesjifoto 

Cele, które postanowiliśmy osiągnąć

Budowa wizerunku oraz podniesienie prestiżu marki i produktów Wojewodzic

Rozwój marki w mediach społecznościowych; budowa społeczności

Pozyskanie i utrzymanie zainteresowania marką klienta biznesowego

Wojewodzic sesja wizerunkowa 7 kwadrat
Wojewodzic sesja wizerunkowa 1 kwadrat
public relations media publikacja wojewodzic
public relations media publikacja wojewodzic
Reklama plakat wojewodzic
Reklama plakat wojewodzic

PR produktowy i korporacyjny zaowocował wygenerowaniem w okresie 5 lat kilkuset publikacji w prasie i internecie m. in. Elle, Gala, InStyle, Dziennik.pl, Zwierciadlo.pl, Glamki.pl, Wp.pl, Zeberka.pl, Stylistka.pl.

wojewodzic brandbook identyfikacja wizualna księga identyfikacji

Księga Identyfikacji Wizualnej dla marki Wojewodzic.

Manual logo.

Logo w siatce modułowej.

Pole ochronne znaku.

Sygnet.

Sygnet w siatce modułowej

Pole ochronne znaku.

Kolorystyka.

Tło.

Minimalne wymiaru znaku.

Niedozwolone formy znaku.

Niedozwolone formy znaku.

Typografia.

Motyw biel.

Motyw czerń.

Zachęcamy do zapoznania się z wizualizacjami

Wizytówki.

Wizytówki.

Papier firmowy.

Korespondencja.

Etykieta.

Etykieta.

Teczka A4

Kubki.

Torba papierowa.

Torba z materiału.

Reklama.

Gadżet firmowy.

Wyściółka torebki.

Pudełko.

Oznakowanie odzieży pracownicznej.

Identyfikator.

Taśma samoprzylepna.

Papier pakowy.

Layout

Landing Page

Strona www

Facebook.

Stopka email.

Banery reklamowe.

Wpinki.

Szyld.

Tablica kierunkowa.

Oznaczenie biura.

Oznakowanie floty.

Oznakowanie floty.

Wyzwania, z którymi się zmierzyliśmy

Rebranding marki oraz stworzenie historii marki a następnie ich dystrybucja do wybranych grup docelowych. Jednocześnie konieczność uspójnienia wizerunku zarówno online jak i o offline.

Potrzeba generowania publikacji PR w prestiżowych, poczytnych tytułach prasowych oraz publikacji internetowych.

Rozwój internetowych narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż w firmowym sklepie internetowym.

public relations media publikacja wojewodzic
Wojewodzic sesja reklamowa wizerunkowa marketing 9
public relations media publikacja wojewodzic
public relations media publikacja wojewodzic
wojewodzic grafika kartka świąteczna

01

Księga identyfikacji

Wprowadzenie nowej identyfikacji uspójniającej wizerunek marki Wojewodzic.

02

Media Relations

PR produktowy i korporacyjny. Wygenerowanie kilkuset publikacji w prasie i internecie m. in. Elle, Gala, InStyle, Dziennik.pl, Zwierciadlo.pl, Glamki.pl, Wp.pl, Zeberka.pl, Stylistka.pl.

03

Social Media

Rozwój mediów społecznościowych na profilu Facebook i Instagram, tworząc zasięgi organiczne na poziomie kilkudziesięciu tysięcy miesięcznie.

04

Wsparcie sprzedaży

Wzrost ruchu przekierowującego do firmowego sklepu internetowego o ponad 200%, co przełożyło się na wzrost konwersji/sprzedaży. Był to efekt połączonych działań na Facebooku, kampanii Facebook Ads, Google Ads oraz ePRu.