Proxa Your Home | ImPress PR & Marketing

Proxa Your Home

Z Proxą popełniliśmy rebranding i tak poszło dalej: social media, adsy, design, blog i wiele przegadanych godzin.

OD 2016 DO TERAZ

Proxa Your Home od 15 lat specjalizuje się w projektowaniu, aranżowaniu, wykańczaniu i wyposażaniu wnętrz pod klucz. Marka realizuje inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne, współpracując z klientami indywidualnymi, deweloperami oraz architektami. Zasięg działalności firmy to Małopolska z naciskiem na Kraków i okolice.

Zakres działań

#rebranding  
#logo  
#identyfikacjawizualna  
#consulting 
#kampanieads  
#googleads  
#facebook 
#instagram 
#grafika 
#contentmarketing 
#blog 
#copywriting  

Cele, które postanowiliśmy osiągnąć

Rebranding marki wraz z przygotowaniem Księgi Identyfikacji Wizualnej

Dotarcie do klienta indywidualnego i pozyskanie jego zainteresowania ofertą firmy

Szersza dostępność marki online

Przygoda z marką Proxa zaczęła się od nowego logo i brandingu

Wykonaliśmy Księgę Identyfikacji Wizualnej zmieniając wizerunek marki

Kompleksowy brandbook składa się z manuala logo i wizualizacji przykładowych realizacji graficznych

Manual logo

Manual logo

Manual logo

Manual logo

Manual logo

Manual logo

Manual logo

Manual logo

Manual logo

Manual logo

Typografia

Typografia

Motywy graficzne

Motywy graficzne

Motywy graficzne

Wizualizacje graficzne

Layout strony internetowej graficzne

Torba płócienna

Kubek

Papier firmowy

Alternatywna wersja papieru

Stopka email

Teczka A4

Teczka A4

... i po otwarciu

Wizytówki mogą być takie

takie

i jeszcze takie

Korespondencja - szyk i elegancja

"X" też może być. Bardziej lajfstajlowo

Długopis

Notes

Czapeczka

Odzież dla ekipy budowlanej

i gdyby słońce przygrzało

Odzież pracowników biurowych dla pań

i panów

Dla ekipy remontowej

Gadżet

Przydatna rzecz

Gadżet na "do widzenia"

Gadżet firmowy

Smycz, standardzik.

Podstawa

Tablica kierunkowa

Bo lubimy gadżety

Szyld w czerni

i bieli

Logo na drewnie

i w betonie

Samochody muszą być widoczne

a projekt prosty i ciekawy

Flota samochodowa

Flota samochodowa

Flota samochodowa

Flota samochodowa

Wyposażyliśmy firmę w niezbędne materiały BTL i rozwinęliśmy działania online

Internet, w tym media społecznościowe, wytworzył drugi, wirtualny świat, który stopniem ważności nie odbiega znacząco od tego rzeczywistego. Warto tam być.

Wyzwania, z którymi się zmierzyliśmy

Konieczność unowocześnienia i ujednolicenia brandingu. Potrzeba stworzenia designu, który będzie współgrał z działalnością marki.

Duża konkurencja, co ściśle wiąże się ze stale rozwijającym się rynkiem inwestycyjno – deweloperskim oraz popularnym rynkiem najmu w Krakowie, głównym obszarze działalności firmy.

Minimalna aktywność marki w obszarze online. Potrzeba budowy pozycji od podstaw.

Ograniczenia budżetowe.

01

Atrakcyjny wizerunek

Przygotowanie prostej i minimalistycznej, a jednocześnie wyrazistej i nowoczesnej identyfikacji wizualnej marki.

02

Inwestycja we własne nośniki informacji

Wprowadzenie marki do mediów społecznościowych i zainicjowanie komunikacji z odbiorcami w czasie rzeczywistym.

03

Optymalizacja kosztów

Optymalizacja zarządzania budżetem reklamowym skupiając się na efektywnych i atrakcyjnych kosztowo kampaniach online.

04

Content marketing

Optymalizacja działań za pośrednictwem narzędzi Google oraz content marketingu: copywriting + blog.

05

Wzrost zainteresowania marką

Uzyskanie zainteresowania marką klienta indywidualnego (wzrost liczby konwersji) oraz poprawy wizerunku marki w oczach partnerów B2B.