Pufy.pl | ImPress PR & Marketing

Pufy.pl

Dla puf robimy content marketing, rozmaity, i nim żonglujemy. Wspieramy markę obsługą social media, prowadzeniem bloga oraz kampanii internetowych ads.

2018 ORAZ OD 2020 DO TERAZ

Pufy.pl to czołowy sklep internetowy puf i foteli w Polsce, należący do firmy Furini, producenta puf i foteli relaksacyjnych. Prekursor produkcji i sprzedaży kultowego już modelu Sako oraz innych puf w formie jakie dzisiaj znamy. Marka jest obecna na rynku polskim oraz na rynkach europejskich za pośrednictwem swoich submarek.

Zakres działań

#contentmarketing  
#grafika  
#copywriting  
#blog  
#socialmedia 
#kampanieads 
#wsparciesprzedaży  

Cele, które postanowiliśmy osiągnąć

Metodyczne tworzenie ciekawego, zróżnicowanego kontentu i systematyczne publikowanie go w sieci

Zwiększenie zasięgów w mediach społecznościowych i przełożenie ich na sprzedaż

Dalsza budowa pozytywnego wizerunku i wiarygodności marki jako lidera w produkcji puf i foteli w Polsce

Tworzenie contentu: Facebook, Instagram, blog, BTL

pufy.pl grafika

W ramach długotrwałej współpracy, zawsze jesteśmy otwarci na świadczenie usług consultingowych w kwestiach szeroko pojętej komunikacji marketingowej.

Pufy.pl_facebook_social_media_grafiki

Na potrzeby internetu

tworzymy koncept graficzny

aby cała komunikacja była spójna

i docierała do wybranych

grup odbiorców.

Projektujemy grafikę,

piszemy teksty do grafiki,

na blogi,

na social media.

Copywriting wspiera SEO,

Właściwie opracowany,

tworzy opowieść o marce.

Ta historia jest ważna bo

buduje relacje

z obecnymi i przyszłymi klientami.

Staramy się go dawkować

w odpowiednich proporcjach,

systematycznie,

krok po kroku,

Dzięki takiemu podejściu

budujemy silną i pożądaną markę.

Wyzwania, z którymi się zmierzyliśmy

Konieczność opracowania dodatkowych, atrakcyjnych materiałów graficznych, niezbędnych do promocji marki, z uwagi na brak wystarczającej ilości zdjęć wizerunkowych

Znalezienie klucza współpracy pomiędzy działem marketingu firmy, agencją SEO obsługującą markę, a agencją impress.

Stworzenie spójnego planu komunikacji uwzględniającym markę Pufy.pl oraz jej submarki, w odniesieniu do poszczególnych rynków zbytu, odbiorców i specyfikacji produktów.

Copywriting - sky is the limit

01

Zasięgi dotarcia w górę

Wzrost całkowitego zasięgu dotarcia postów na Facebooku z 3456 do 170 tys. w kolejnym miesiącu od rozpoczęcia współpracy

02

Zasięgi organiczne w górę

Wzrost samego zasięgu organicznego na Facebooku o niespełna 500% w kolejnym miesiącu od rozpoczęcia współpracy

03

Wzrost liczby fanów w górę

Po pierwszym miesiącu współpracy wzrost liczny fanów na Fcebooku o 988 osób